Vratky a reklamace

VRÁCENÍ

Protože občas se stane, že objednáte něco, co pak v reálu nechcete, můžete to vrátit. 

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy naleznete ZDE.

Při vrácení (odstoupení od kupní smlouvy) je důležité, aby zboží bylo nepoužité, tedy i neprané. Pleny jsou hygienické zboží a po použití (tedy i vyprání) je nejsme povinni přijmout zpět! Při použití a vrácení může být krácena cena. Při dotazech nás můžete kontaktovat e-mailem na jana@latkovky.cz nebo telefonicky na 728 327 283.

Při vrácení vyplňte e-mail, který jste použili při objednávce. Potom zkontrolujte svůj e-mail, bude tam na vás čekat zpráva, jak založit vratku a jak postupovat.

Pokud chcete využít zpětné zásilky přes Zásilkovnu, zašleme vám štítek a z dobropisu si pak strhneme poštovné 55,- Kč. Je to nejlevnější způsob, jak můžete vrátit zboží (pokud se nechcete ovšem stavit osobně u nás na Loukovci).

REKLAMACE

A když dojde k reklamaci - to znamená, že se něco na zboží pokazilo a ne vaší vinou - prosím, vyplňte tento formulář (použijte e-mail, který jste použili při objednávce).

K reklamaci vám pošleme štítek na Zásilkovnu, kde reklamovanou zásilku můžete zdarma podat. Pokud je to možné, domlouváme se i rovnou na přímé poslání na opravu přímo k výrobci. U reklamací je ideální, když připojíte i fotku závady, urychlí to řešení. U oprávněné reklamace poštovné platíme samozřejmě my.

V případě dotazů nebo nesrovnalostí náš prosím kontaktuje na e-mail jana@latkovky.cz nebo telefonicky na 728 327 283.

Děkujeme!