Využijte možnost dotazu i přes whatsapp!

Vratky a reklamace

 

VRÁCENÍ

Protože občas se stane, že objednáte něco, do pak v reálu nechcete, můžete to vrátit. 

Při vrácení (odstoupení od kupní smlouvy) je důležité, aby zboží bylo nepoužité, tedy i neprané. Pleny jsou hygienické zboží a po použití (tedy i vyprání) je nejsme povinni přijmout zpět! Při použití a vrácení může být krácena cena. Při dotazech určitě napiště předem napsat mail 

Při vrácení vyplňte, prosím, e-mail, který jste použili při objednávce. Potom zkontrolujte svůj e-mail, bude tam na vás čekat zpráva, jak založit vratku a jak postupovat: 

Pokud chcete využít zpětné zásilky přes Zásilkovnu, zašleme vám štítek a z dobropisu si pak strhneme poštovné 55,- Kč. Je to nejlevnější způsob, jak můžete vrátit zboží (pokud se nechcete ovšem stavit osobně u nás, v Řevnicích :-) i to je možné a bude mi potěšením - Markéta).

 

REKLAMACE

A když dojde k reklamaci - to znamená, že se něco na zboží pokazilo a ne vaší vinou - prosím, vyplňte tento formulář (použijte, prosím, e-mail, který jste použili při objednávce).

K reklamaci vám pošleme štítek na Zásilkovnu, kde reklamovanou zásilku můžete zdarma podat. Pokud je to možné, domlouváme se i rovnou na přímé poslání na opravu přímo k výrobci. U reklamací je ideální, když připojíte i fotku závady, urychlí to řešení. U oprávněné reklamace poštovné platíme samozřejmě my.

Pokud se na čemkoli zaseknete, mailujte nebo pošlete zprávu na messenger  (v pravém spodním rohu webu) přímo mě.

S láskou, vaše plenková

PODPIS-MARKETA-BILA