Vratky a reklamace

 

VRÁCENÍ

Protože občas se stane, že objednáte něco, do pak v reálu nechcete, můžete to vrátit. 

Při vrácení (odstoupení od kupní smlouvy) je důležité, aby zboží bylo nepoužité, tedy i neprané. Pleny jsou hygienické zboží a po použití (tedy i vyprání) je nejsme povinni přijmout zpět! Při použití a vrácení může být krácena cena. Při dotazech určitě napiště předem napsat mail 

Při vrácení vyplňte, prosím, e-mail, který jste použili při objednávce. Potom zkontrolujte svůj e-mail, bude tam na vás čekat zpráva, jak založit vratku a jak postupovat: 

Pokud chcete využít zpětné zásilky přes Zásilkovnu, zašleme vám štítek a z dobropisu si pak strhneme poštovné 55,- Kč. Je to nejlevnější způsob, jak můžete vrátit zboží (pokud se nechcete ovšem stavit osobně u nás, v Řevnicích :-) i to je možné a bude mi potěšením - Markéta).

 

REKLAMACE

A když dojde k reklamaci - to znamená, že se něco na zboží pokazilo a ne vaší vinou - prosím, vyplňte tento formulář (použijte, prosím, e-mail, který jste použili při objednávce).

K reklamaci vám pošleme štítek na Zásilkovnu, kde reklamovanou zásilku můžete zdarma podat. Pokud je to možné, domlouváme se i rovnou na přímé poslání na opravu přímo k výrobci. U reklamací je ideální, když připojíte i fotku závady, urychlí to řešení. U oprávněné reklamace poštovné platíme samozřejmě my.

Pokud se na čemkoli zaseknete, mailujte nebo pošlete zprávu na messenger  (v pravém spodním rohu webu) přímo mě.

S láskou, vaše plenková

PODPIS-MARKETA-BILA

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení